Over voorbereidingen gesproken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvo Vries - WaarBenJij.nu Over voorbereidingen gesproken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvo Vries - WaarBenJij.nu

Over voorbereidingen gesproken...

Door: Yvo

Blijf op de hoogte en volg Yvo

05 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels ben ik al de hele week allerlei mensen aan het bellen, zaken aan het regelen, spullen aan het kopen... en tussendoor probeer ik nog even mijn rijbewijs te halen. Best handig in landen waar afstanden in honderden en zelfs duizenden kilometers geteld worden. ;-) Maar wat een drama is dat geworden zeg! Zou ik dus afgelopen dinsdag afrijden, bleek er geen examinator voor mij te zijn!! Na veel gedoe ga ik dan eindelijk morgenochtend om 8 uur in Haarlem afrijden. Ben reuze benieuwd of mijn volgende post hierover positief of negatief zal zijn. ;-)

Symboliek? De straat waar ik in woon is al maanden opgebroken. Enkele weken geleden zijn de stratenmakers begonnen de stoep weer aan te leggen. De stoep is inmiddels af en daarna begonnen ze aan de parkeerplaatsen. Toen ik vanavond thuiskwam bleken alle parkeerplaatsen af te zijn, behalve twee. Die twee zijn precies gelegen voor de algemene toegangsdeur van het portiek waarin ik woon.

Zo, en nu lekker slapen...

  • 09 Juli 2007 - 09:01

    Manon:

    Heej Yvo,

    Hele goede reis en heeeeeeeeeeeeel veel plezier daar @ down Under ;-)

    Enjoy!

    X Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvo

Al lange tijd heb ik de wens om een reis naar Australië en Nieuw-Zeeland te maken. Dit jaar wordt die wens, door werkomstandigheden (of moet ik eigenlijk zeggen: 'geen werk' omstandigheden ;-)), realiteit! De reis is inmiddels iets aangepast, wat het globale reisplan brengt op: 6 weken Australië, 3 weken Nieuw-Zeeland en 3 weken Amerika (west-kust). De eerste 9 weken reis ik alleen en de laatste 3 reis ik samen met mijn vriendin Marieke. :-D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 17555

Voorgaande reizen:

09 Juli 2007 - 02 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: