After Going Away Sunday - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvo Vries - WaarBenJij.nu After Going Away Sunday - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvo Vries - WaarBenJij.nu

After Going Away Sunday

Door: Yvo

Blijf op de hoogte en volg Yvo

05 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Op zondag 1 juli heb ik een klein "ik ga op reis"-feestje gegeven. De (meeste van de) belangrijkste mensen in mijn leven allemaal op een zondag bij mij thuis verzameld: Going Away Sunday. Gelukkig was het prachtig weer en kon er ge-BBQ'ed worden.

Ik vond het heel fijn om iedereen even te zien voordat ik (inmiddels al over enkele dagen) vertrek naar de andere kant van de wereld. Want, poeh hee... ik heb nog nooit zo'n reis gemaakt. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest en nog nooit langer dan 3 weken op vakantie geweest. En nu ga ik 9 weken (da's 2 maanden en 1 week) in mijn eentje door Australië en Nieuw-Zeeland reizen. :D

Heb een paar foto's bijgevoegd voor de liefhebbers...

  • 05 Juli 2007 - 19:51

    Ik:

    waar ben jij nu?

  • 09 Juli 2007 - 20:02

    Fem:

    maandag 22:00 ben benieuwd waar je nu bent.
    groetjes

  • 09 Juli 2007 - 22:11

    Weetikniet:

    Wie ben jij nu?

  • 09 Juli 2007 - 22:15

    Weetnixmeer:

    Wie ben ik nu?

  • 28 Juli 2007 - 00:28

    Euh?:

    waar heb ik die hersencellen nou toch gelaten...?

  • 04 Augustus 2007 - 13:09

    Pappie:

    zaterdag4augustustoos en stella zijn nu hieralles ok daar?

  • 21 Augustus 2007 - 12:36

    Ik:

    weet je al waar je bent?

  • 27 Augustus 2007 - 03:15

    Yvo:

    zeg...
    ik wil nu wel eens wetenwiejij.bent

  • 20 September 2007 - 17:58

    Ik:

    ik weet nog niet wie ik ben. weet jij wie jij bent?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvo

Al lange tijd heb ik de wens om een reis naar Australië en Nieuw-Zeeland te maken. Dit jaar wordt die wens, door werkomstandigheden (of moet ik eigenlijk zeggen: 'geen werk' omstandigheden ;-)), realiteit! De reis is inmiddels iets aangepast, wat het globale reisplan brengt op: 6 weken Australië, 3 weken Nieuw-Zeeland en 3 weken Amerika (west-kust). De eerste 9 weken reis ik alleen en de laatste 3 reis ik samen met mijn vriendin Marieke. :-D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 17555

Voorgaande reizen:

09 Juli 2007 - 02 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: